♥welcome to my world♥

♥ nurkilan hatiku ♥

Sunday, August 15, 2010

SASUKE

mmg xdiduga...
suatu pertemuan yg agak memeranjatkan aku jg....
SASUKE>>>>
aku mmg agak terkejut..
coz last aku jmpa dy time form 5...
n aku rsa..aku xkan jmpa dy daa pasneyh....
tp aku jmpa dy blik msa aku ambik degreee...

aku rsa cm xcya jew..
aku rsa cm mimpi pn ada...
bla msa aku nk lpa dy...
dy muncul blik....
bla aku igt dy....dy xpnah ada....
serius aku terkejut...
di bulan Ramadhan yg penuh keberkatan neyh...
aku jmpa dy blik....
cerita nyer..cmneyh...
aku pg bazar dgn saera dlm pkul 6 lbey cm to laaa..
coz bazar 2 depan umah aku jew..
then...xpa laaaa...owg mmg ramai gler laa xyah ckp laaa...
then daaa jalan smpai belakang...
aku dgn saerah pn patah laa blik...
aleh2..dlm rmai2 owg 2...
mata aku trus pandang tepat kt sornag mamat neyh....
aku cm penah tgk dy....
aleh2 tekaaan aku btol...
yg aku nmpak 2 mmg SASUKE>>>
aku xtaw nk rsa apa time 2....
apa yg aku rsa...aku mengigil jew..
ketaq abis lutut aku neyh...
coz aku cm xcya jew...
aku follow dy dekat2..
smpai laaa aku berdiri belakang dy...
mmg btol dy SASUKE...aku...
dy xpenah berubah wlaupn skit...
still sma jew dlu...msa form 5 alku tgk dy....
serius time 2 aku xtaw nk rsa apa...
sedey ada happy lg laaa..
coz aku bley tgk sasuke aku lg....
wlaupn mayb untuk last time coz pasneyh aku rssa aku xjmpa dy daaa...
even dy pn blajaq kt melaka....
tp jauh jg laaa tempat dy dgn aku....
time aku jmpa dy 2...
dy pakai baju warna merah...
bertulis korea kt belakang...
short berwarns brown...
kasut berwarns brown...
jam tangan berwarna brown...
rambut stoill sma cm dlu...rmbut david beckham...
still smart cm dlu....
aku rsa..teruja gler bla jmap dy....
hilang selera mkan...aku...
terus aku jd kenyang...
aku rsa time nk blik dr bazar pn aku rsa cm beerat hati jew....
coz aku teringin gla nk ckp dgn dy...
tp dy cm xnmpak aku...
sapa laaa aku kan....
aku jew yg nmpak cm admire dy...
dy xda respond pn kt aku...
sdey kan....
whatver pn aku bersyukur sgt2...
at least aku bley gak jmpa dy....
wlaupn dlm keaddan owg ramai...yg best nyer aku jmpa dy dibulan yg penuh kemuliaan...
bulan Ramadhan...

No comments:

Post a Comment