♥welcome to my world♥

♥ nurkilan hatiku ♥

Monday, September 27, 2010

~saje2...~

sebenarnya..
petang neyh aku rsa jew nk 2lis blog..
xtaw knapa...
mayb sbb rmai kwan2 aku..
asyik sebut sasuke jew kowt...
ha3...
actually sasuke 2...
daa jd kenangan pn dlm hdup aku...
daaa xda apa yg best daa sal dy...
mayb apa yg aku bley ckp...
sasuke adalah kenangan aku msa dlu..
then tok sekrang..masih tercari2 lg sape laaa nk jd tok msa sekarang pnya...
ha3...:)
so apa yg aku nk ckp...
past is past...
aku da xmo igt daa sal sasuke 2...
ckup2 laaa aku rsa...
kawan2 lama aku pn daa buhsan daaa dok dgr nma sasuke jew..
ada smpai tnya kau...
bla laaa nk dgr nm laen plak...ha3...:)
well mayb coming soon...
but xtaw laaa nma sapa kan...ha3..:)
but right now..
apa yg bley aku ckp...
aku happy dgn life aku skrang...
at least better than b4..:)
mayb ada someone yg slalu bt aku rsa..
senyum jew..ha3..:)
adehhhh..tp yg pntng nya bkn sasuke okey..:)
so...
kepada kwan2 yg disayangi sekalian...
ckup2 laaaa sebut sasuke 2...;)
dy ada lah..kenagan msa lepas...
okey..
past is past...
i already 4get about him..
so jgn laa sebut lg coz it will make me remind him again..;)
okey...:)

No comments:

Post a Comment