♥welcome to my world♥

♥ nurkilan hatiku ♥

Thursday, March 3, 2011

~k.intan rindu adik laaa...~
















hurm..ttba jeww...
teringat kt my adik bongsu...
anizah....;(((
rindu gler..
coz lama xjmpa dy...
mklu laa daa jauh kan...
dy pn daaa masuk form 1 n dok hostel plak...
huh...rindu glerrr....
maklum laaaa kami kt umah pn sebilik..
so apa2 story slalu share sma2...
so bla daa jauh neyh..rsa laen gler...
dy pn cm xhappy jew dok hostel..
sdey jew setiap kali dy call...
dy asyik ckp xbest...rindu kt umah laaa..
kt semua laaa..
yg plng xtahan..dy ckp rindu kt k.intan laaa..
huh...aku mmg xbley dengar...
mmg aku nangis laa lpas jwab call dy...
ttba jew dy on9 fb td...
huh..rsa rindu glerr nk nangis jew....
nk call tkt dy plak sedey nnty...;(((
arito dy call thya k.intan blik x bulan 6 nnty coz dy cti skolah kowt...
aku pn ckp laa aku blik..
padahal aku ada intersesi...
mn bley blik...
klu dy tahu aku xblik sure sdey gler...
so aku tpu laaa dy ckp blik...
huh..dalam hati aku...
tuhan jew tahu...sdey gler...
dlam byk2 antara 4 owg adik beradik pling close dgn dy laaa...
coz dy bley jd pendengar yg setia...ngeeee..;))
yg kakak aku ske bt hal dy jew..buhsan btol..
adik aku yg no.3 lelaki plak..mmg xjoin laa...
keje dok maen games jew..
so apa2 kami 2 jew laaa..yg dok bt bsing kt umah 2...
huhu3..;)
so bla lma xjmpa neyh...rsa rindu glerr....
rsa laen jew....
rsa nk nangis jew..tp klu adik tahu lg...
dy sedey..coz mmg dy xhappy lngsung dgn life dy kt hostel..
kesian dy....
adik yg baek wlaupun degil kadang2...hahhha3...
hurm..missing her so badly...;(((((((((((((

No comments:

Post a Comment