♥welcome to my world♥

♥ nurkilan hatiku ♥

Tuesday, January 19, 2010

♥adnan sempit♥

  • huhu....
  •  wowwww....
  • permulaan baru blog aku tok 2010....
  •  sat jew msa berlalu kan...
  • daaa pn msuk tahun 2010...
  • adeehhhh umo pn daaa meningkat laaaa...
  • but xpa...
  • stilll muda lg..;)
  • hehheheheh...n final sem pn daa start...
  • so blajaq laa rjin2..;)
  • aku nk story skit pasal movie yg aku tgk neyh....
  • huhu...
  • aku rsa first movie tok tahun 2010 neyh...
  • aku rsa paranormal activity kowt....
  • bley laaaa....
  • not bad laaa cter 2.....
  • awal2 dy cm buhsan jew..
  • but last2 br rsa best!!!!!
  • hahahahhahaha...;)
  • then yg smalam br pg tgk cter adnan sempit...!
  • perrgghhhh...best laaaa...
  • coz cter 2 mmg fun abis arrrrr....!!!!
  • lawak dy mmg cool ar...;)
  • wlaupn lwak2 bodoh skit kan...
  • but aku enjoy laaa tgk cter 2...;)
  • serius....gelak dr awal smpai abis..;!
  • gler ar sam dlm cter 2....
  • sempoi glaaaa.....but aku ske sam pnya style 
  • dlm cter syurga cinta arrr...
  • mmg smart....hensem abis ar....
  • hahhahahaahah..;)
  • aku g tgk cter 2 dgn nadya n sorng lg kwan aku....
  • best2...hilang stress aku...
  • sedikit sebanyak..;)
  • cool laaaa adnan sempit....
  • wa cya laaa sma lu!
  • no woman no cry....baek pnya ayat...;)
  • hahahahahha...:)

No comments:

Post a Comment