♥welcome to my world♥

♥ nurkilan hatiku ♥

Friday, September 4, 2009

kenapa aku malas nk stdy...

 
ni laaaa my youngest sis..rindu dy..;)
  • sdey laaa...
  • knapa laaa aku jd cmneyh...
  • knapa aku mst malas jew..
  • daa laa sem neyh...killer subject byk...
  • aku bley dok bt rileks lg..
  • daa laaa bsok aku ada 2 test..
  • malaysian economic and investment....
  • sume 2 the killer ar...
  • tp serius aku xda mood nk stdy...
  • mood aku hanya nk blik umah jew....
  • peergghh..rndu gleerr ar kt family aku...
  • rndu kt my little cute gurl...
  • smalam dy msg aku ckp rndu kt aku....
  • pasto dy tny lg..napa k.intan xblik..
  • aarrggh..aku cmnk nangis jew...
  • mst ady tgh buhsan 2 kat umah...
  • xdak owg nk jd gla dgn dy..;)
  • and xdak owg nk gadoh dgn dy...
  • xpa2..insyaallah mmgu neyh aku blik nyeerr....
  • coz daa abis test sume...
  • addoiii...aku bka bku jew aku jd ngantok..!!!!
  • adoii byk btol laaa dugaan di bulan puasa neyh...
  • terima jew laaaa....
  • sesugguhnya..dugaan 2 akan menguatkan kita..;)
  • jom2 on9 facebook..sambil2 aku nk stdy....
  • ya allah..berilaaa aku kekuatan nk stdy...jgn laa bg aku maleh sgt...
  • amin...
  • ~bye..sayonara~

No comments:

Post a Comment